2009/08/31

Update

En liten uppdatering ska jag hinna med tänkte jag. Börjar med söndagen. Äntligen fick jag träffa den nya medlemmen i familjen Norberg. Ines blir hennes namn. Så söt och helt olik sina syskon som bebis. Sov mest men lite hann jag kika på henne i vaket tillstånd.
På eftermiddagen var det fotbollskola som vanligt. Isac fick lite fler i sin hejarklack denna gång, farfar och Monica kom och kika. Han hann inte visa alla sina fotbollskonster då denna gång inte var så kul enligt Isac då. En tid spenderades på läktaren tillsammans med oss. Men när det var dax för match var han med igen.

Idag hade Isac med sig en kompis, Emre, från dagis. Nu kommer tiden då man vill leka med kompisar efter dagis. Hoppas han blir kompis med den nya killen Alex som också bor här på Malmvägen. Underlättar när man bor nära.

Bjuder veckan på något; frisörbesök för mig på torsdag sedan hmm vet inte :) Alltså som vanligt inte mycket

Nej nu är det dags för huliganerna att sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar