2009/05/02

Hurra

Hurra hurra för mig idag. Fyller 3? år. Och denna dag firas  inne!!!! när det är så strålande solsken ute. Jackie fick hög feber igår och den steg inatt. Så en väldigt orolig natt blev det. På småtimmarna sjönk febern och hon kunde somna ganska bra.  Isac har väll börjat snora lite och jag hoppas det stannar vid det. Hans fotboll börjar ju imorgon. Skulle vara så tråkigt om han inte kan vara med första gången.
Anders jobbar, vet inte riktigt när han slutar. Men en dajmtårta och glass väntas till senare. Lite får man fira när man fyller tycker jag.

Tack Siw för dom fina trosorna du skickade, tack Anders för byxorna jag fick... mot skogen!!!!, tack pappa och Hillewi för blommorna och pengarna och tack Tobbe och Anna(Rasmus o Isabelle) för "tändaren" nu kan vi tända grillen utan problem, förhoppningsvis man vet ju aldrig med oss.
Någon som vet hur man får ut en sticka ur ett litet barnfinger? Kan den sitta kvar tills den försvinner av sig själv? Hm ut o leta på nätet kanske....
Ha en bra dag i solskenet....ni vet ju vart jag är ...innne!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar