2009/05/07

Snart helg

Snart helg. Känns bra då denna vecka har känns som väldigt lång. Kan bero på att barnen varit sjuka. Isac och Jackie var hemma i måndags från dagis men resten av veckan har de gått. Borde kanske varit hemma nga dagar till. Ngt supervirus var det som slog ut halva dagisgruppen. Undrar nu om dom har gett den till mig. Känner mig lite hängig. Hoppas bara det är trötthet. Idag snodde jag och Anders lite egentid. Anders jobbade hemifrån och jag kunde sluta jobbet lite tidigare. Blev en tripp till Ikea. Vi ska göra iordning våran tvättstuga. Och sånt uppskattar inte barnen. Så man får passa på ibland och göra en fuling. Tyvärr blev det ingen handling dena gång. Måste mäta o kolla hur många hyllor och dyl. vi ska ha. Men en idé har vi varje fall.
Sedan blev det in på Gina Tricot i Skärholmen för lite lite klädshopping.
Nu har Isac äntligen fått sin logoped tid. Redan på måndag ska han vara där. krävdes ett lite småargt mail till verksamhetschefen på Fruängens vårdcentral, vi hade väntat i 4 mån. Sedan kom bollen i rullning rejält. Så helgen får vi klura på alla frågor vi ska svara på. Vi ska gå bak ända tills han var en bebis oj oj. Gnugga komihågknölarna.
Annars i helgen; gårdsstädning, blääää, Anders träffa Stefan, jag ev träffa jobbkompisarna och givetvis fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar