2009/05/26

Mitt i allt

Som sagt mitt i feber och laga lunch så tänkte jag rekommendera lite böcker. För nu är både jag och Anders i läsartagen. Så fort vi läst ut en så köps det nya. Idag dök det upp tre nya böcker jag beställt från adlibris. Bla Stephenie Meyers Om jag kunde drömma. Jag vet det är en ungdomsbok men har nu hört talas om den så mycket att jag bara måste läsa. Hittills har jag läst 130 sidor. Ett gott betyg för att bara haft den nga timmar. En annan vi beställt är Michael Connellys svart eko. Deckare om Harry Bosch. Favorit hos oss.. Sedan blev det ett litet felköp, en roman. Kan ju vara bra. Men författren helt okänd av mig.Nåja...
En annan rekommendation är Joe Hill En hjärtformad ask. Stephen Kings son som skriver i samma stil som sin pappa. Så bra och spännande bok. Gick inte att lägga ifrån sig helt enkelt.
Så tror nu att maten bestämt är klar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar