2009/05/24

Ibland blir det inte som man tänkt

Denna helg skulle vi göra en del och kameran skulle vara framme hade jag tänkt. Men men så blev det inte riktigt. Igår började jag känna mig hängig och hade lite feber samt ont i halsen men orkade ändå ta mig till fam Bergström/jonsson. Var ju så längesedan att jag kände att jag måste orka. Tyvärr glömde jag kameran.
Idag lämnde vi barnen hos Uno och Monica då Anders och jag skulle till Ikea och köpa garderob. Kände mig lite bättre på morgonen men på Ikea frös jag som sjutton och kände mig eländig. Hem och lämna grejorna samt mig. Anders fick åka tillbaka och luncha själv i Alby. Febern drog upp i 39 och jag frös o frös och halsen gjorde ont. Men ett antal panodil fick mig på fötter senare på eftermiddagen så jag kunde följa med och kolla in Isac kicka boll. Vill inte missa det.
Nu är febern borta,pepper pepper men halsen gör ont, suck. Längesedan jag var så här sjuk. Håller tummarna på snabbt tillfrisknande då jag har semester en vecka nu. Vill ju vara pigg och göra saker med barnen. Inte ligga på soffan och ha 2 uttråkade barn hemma. Nu sover jackie och det är dax för Isac att lägga sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar