2009/05/19

Snart

Imorgon vid den här tiden kan jag pusta ut. Så stressigt det kommer bli imorgon. Har visserligen bara tre kontor att avverka med tiden att hämta barnen hänger över en. Och hoppas nu Jackie håller sig på bena. Hon är inte 100% frisk. Pencillinkuren verkade inte hjälpa. Dessutom undrar vi om hon är pollenallergisk. Ena ögat är rött och hon kliar och står i. Jag antar att det blir en dust med att få en läkartid. Nästa  vecka får det bli. Då ska jag och barnen ha en ledig vecka. Undrar om min chef kommer ihåg det.
Annars  har det återigen varit en ganska händelsefattiga dagar. Jobba, dagis, äta och sova. Ni hör ju hur spännande är det.
Men nu kommer en helg där det händer lite så fram med kameran. Roligare med bilder tycker jag. Håll ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar